Még nem regisztráltam

REGISZTRÁLOK

Kommunikációs tréning - az ügyfélfogadás
A vállalkozó, vállalkozás munkáját minősíti az ügyfélfogadó helyiség és az ügyfélfogadás mikéntje. Fontos az első benyomás, mely már az irodába való belépés pillanatában megfogalmazódik.

Az elégedett ügyfél fél siker, mely különösen fontos a társasházkezelés területén, ahol „szájhagyomány” útján terjed a kezelőről alkotott vélemény. A jó közös képviselőnek csak egyik eleme a szakmai hozzáértés, mert a saját gyakorlati tapasztalatait, hozzáértését, azaz a tudástermékét el is kell adnia. A társasházi tulajdonosok részére nemcsak a ház zökkenőmentes üzemeltetése az elsődleges a véleményük kialakításánál, mert az természetes, hanem minden egyéb is, amely a közös képviselőt körülveszi. A külsőségek, apró részletek, melyre gyakran nem is gondolnak, mégis meghatározóak a tulajdonos és a kezelő közti bizalom kialakulásában. Az irodája, az ügyfélfogadó helyisége, az ügyfélfogadás rendje, hangulata. A beszédstílusa, a hangneme, az öltözete, a tájékoztatásának a mikéntje és számtalan egyéb tényező, mely alapján kialakul róla a jó, avagy elmarasztaló vélemény.
Természetes emberi reakció az érzéki benyomások befolyásoló szerepe. Nagyobb a bizalom egy ragyogó tiszta, modern műszerekkel, berendezési tárgyakkal felszerelt orvosi rendelőben, mint ott, ahol kopottak a bútorok, zsúfolt a helyiség és az orvosi műszerek is inkább kiállítási tárgynak, mint gyógyító segédeszköznek látszanak.
Az ügyfél a belépése pillanatában kialakítja az első benyomását. A túl dekoratív ügyfélfogadó helyiség…
Kim